Γλώσσα:
Εναλλαγή Πλοήγησης
Το καλάθι μου

Κλείσιμο
  • Μενού

Tamiya 1:35 Γερμανική μηχανή Kubelwagen Type 82 (Kubelwagen Type 82), Αφρικανικό Σώμα

13,64 €
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ TAMIYA
SKU
TAM35238
1:35 Γερμανική μηχανή Kubelwagen Type 82 (Kubelwagen Type 82), Αφρικανικό Σώμα Τον Φεβρουάριο του 1936, ο Δρ Ferdinand Porsche σχεδίασε ένα αστικό αυτοκίνητο για χρήση στο γερμανικό Autobahn. Παραδόξως, σχεδόν κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν διατέθηκε σε ιδιώτες. Η Βέρμαχτ άρχισε να οικειοποιείται κρυφά αυτά τα οχήματα για στρατιωτική χρήση. Τον Ιανουάριο του 1938, η Βέρμαχτ παρουσίασε στον Δρ Πόρσε τις προδιαγραφές για μια στρατιωτική έκδοση. Τον Νοέμβριο, το πρωτότυπο ολοκληρώθηκε και ονομάστηκε Pkw. K1 (VW-Kubelwagen). Το Kubelwagen Type 82 ήταν εξοπλισμένο με ένα ελαφρύ μονοκόκ αμάξωμα με ανεξάρτητη ανάρτηση τεσσάρων τροχών με ελατήριο στρέψης. Η κινητήρια μονάδα του αποτελούνταν από έναν τετρακύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 985cc που απέδιδε 23,5 ίππους. Τα καλά χαρακτηριστικά του οδήγησαν στην ευρεία χρήση του ως όχημα επικοινωνίας από μονάδες της Βέρμαχτ. Λόγω της αξιοπιστίας και της ευκολίας επισκευής του και επειδή ο κινητήρας του δεν απαιτούσε ψυκτικό υγρό, το Kubelwagen αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη Βόρεια Αφρική. Κατόπιν αιτήματος διαφόρων τμημάτων στη Βόρεια Αφρική για ένα όχημα κατάλληλο για την έρημο, μια έκδοση εξοπλισμένη με ελαστικά μπαλονιών Continental κυκλοφόρησε στην παραγωγή από το 1942. Χρησιμοποιήθηκαν δύο τύποι ελαστικών μπαλονιών, μια έκδοση με κανάλια και μια έκδοση χωρίς σωλήνα. Δεδομένου ότι τα ελαστικά ήταν φαρδύτερα από το κανονικό, προστέθηκε ένας αποστάτης στο καπό του αυτοκινήτου για να αυξηθεί το ύψος της στερέωσης του εφεδρικού ελαστικού. Μερικά από τα εξοπλισμένα με αερόστατα Type 82 χρησιμοποιήθηκαν ακόμη και στην Ιταλία μετά την παύση των εχθροπραξιών στη Βόρεια Αφρική τον Μάιο του 1943. Συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών, περίπου 51.000 Kubelwagen Type 82 κατασκευάστηκαν μέχρι το τέλος του πολέμου. Το Kubelwagen αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη Βόρεια Αφρική. Κατόπιν αιτήματος διαφόρων τμημάτων στη Βόρεια Αφρική για ένα όχημα κατάλληλο για την έρημο, μια έκδοση εξοπλισμένη με ελαστικά μπαλονιών Continental κυκλοφόρησε στην παραγωγή από το 1942. Χρησιμοποιήθηκαν δύο τύποι ελαστικών μπαλονιών, μια έκδοση με κανάλια και μια έκδοση χωρίς σωλήνα. Δεδομένου ότι τα ελαστικά ήταν φαρδύτερα από το κανονικό, προστέθηκε ένας αποστάτης στο καπό του αυτοκινήτου για να αυξηθεί το ύψος της στερέωσης του εφεδρικού ελαστικού. Μερικά από τα εξοπλισμένα με αερόστατα Type 82 χρησιμοποιήθηκαν ακόμη και στην Ιταλία μετά την παύση των εχθροπραξιών στη Βόρεια Αφρική τον Μάιο του 1943. Συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών, περίπου 51.000 Kubelwagen Type 82 κατασκευάστηκαν μέχρι το τέλος του πολέμου. Το Kubelwagen αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη Βόρεια Αφρική. Κατόπιν αιτήματος διαφόρων τμημάτων στη Βόρεια Αφρική για ένα όχημα κατάλληλο για την έρημο, μια έκδοση εξοπλισμένη με ελαστικά μπαλονιών Continental κυκλοφόρησε στην παραγωγή από το 1942. Χρησιμοποιήθηκαν δύο τύποι ελαστικών μπαλονιών, μια έκδοση με κανάλια και μια έκδοση χωρίς σωλήνα. Δεδομένου ότι τα ελαστικά ήταν φαρδύτερα από το κανονικό, προστέθηκε ένας αποστάτης στο καπό του αυτοκινήτου για να αυξηθεί το ύψος της στερέωσης του εφεδρικού ελαστικού. Μερικά από τα εξοπλισμένα με αερόστατα Type 82 χρησιμοποιήθηκαν ακόμη και στην Ιταλία μετά την παύση των εχθροπραξιών στη Βόρεια Αφρική τον Μάιο του 1943. Συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών, περίπου 51.000 Kubelwagen Type 82 κατασκευάστηκαν μέχρι το τέλος του πολέμου. εισήχθη στην παραγωγή από το 1942. Χρησιμοποιήθηκαν δύο τύποι ελαστικών μπαλονιών, μια έκδοση με αυλάκωση και μια έκδοση χωρίς σωλήνα. Δεδομένου ότι τα ελαστικά ήταν φαρδύτερα από το κανονικό, προστέθηκε ένας αποστάτης στο καπό του αυτοκινήτου για να αυξηθεί το ύψος της στερέωσης του εφεδρικού ελαστικού. Μερικά από τα εξοπλισμένα με αερόστατα Type 82 χρησιμοποιήθηκαν ακόμη και στην Ιταλία μετά την παύση των εχθροπραξιών στη Βόρεια Αφρική τον Μάιο του 1943. Συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών, περίπου 51.000 Kubelwagen Type 82 κατασκευάστηκαν μέχρι το τέλος του πολέμου. εισήχθη στην παραγωγή από το 1942. Χρησιμοποιήθηκαν δύο τύποι ελαστικών μπαλονιών, μια έκδοση με αυλάκωση και μια έκδοση χωρίς σωλήνα. Δεδομένου ότι τα ελαστικά ήταν φαρδύτερα από το κανονικό, προστέθηκε ένας αποστάτης στο καπό του αυτοκινήτου για να αυξηθεί το ύψος της στερέωσης του εφεδρικού ελαστικού. Μερικά από τα εξοπλισμένα με αερόστατα Type 82 χρησιμοποιήθηκαν ακόμη και στην Ιταλία μετά την παύση των εχθροπραξιών στη Βόρεια Αφρική τον Μάιο του 1943. Συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών, περίπου 51.000 Kubelwagen Type 82 κατασκευάστηκαν μέχρι το τέλος του πολέμου. Περιεχόμενα συσκευασίας: Μακέτα συναρμολογημένης κλίμακας από πολυστυρένιο (πλαστικό), πιστό αντίγραφο της πραγματικής τεχνικής, αναδημιουργώντας λεπτομέρειες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Περιλαμβάνονται οδηγίες συναρμολόγησης και χαλκομανίες (χαλκομανίες, χαλκομανίες με βάση το νερό). Το μοντέλο δεν είναι έγχρωμο και δεν περιέχει χρωματιστά μέρη και πρέπει να βαφτεί. Εκτός εάν σημειώνεται στο κουτί, τα χρώματα, οι κόλλες και τα πινέλα δεν περιλαμβάνονται στη μακέτα. Πρόσθετα προϊόντα: Μπορείτε να βρείτε τα απαραίτητα χρώματα και σπρέι , κόλλες και χημεία χαλκομανιών , διαλυτικά και βερνίκια , αστάρια και στόκους , εργαλεία, πινέλα στην ενότητα μας Όλα για τον μοντελιστή . Για μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ρεαλιστικό φινίρισμα στο μοντέλο, διατίθεται μια ποικιλία φωτοχαραγμένα μέρη και λεπτομέρειες ρητίνης .
Περισσότερες Πληροφορίες
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο
Κατασκευαστής TAMIYA
Κλιμακα 1:35