Γλώσσα:
Εναλλαγή Πλοήγησης
Το καλάθι μου

Κλείσιμο
  • Μενού

Tamiya 78013 1:350 Γερμανικό θωρηκτό Bismarck

62,00 €
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ TAMIYA
SKU
TAM78013
1:350 Γερμανικό θωρηκτό Bismarck Στις 06:00 το Σάββατο 24 Μαΐου 1941, στη θέση 63 20" Β, 31 50" Δ, σημειώθηκε ένα από τα πιο καταστροφικά χτυπήματα του Βασιλικού Ναυτικού. Το θωρηκτό 42.000 τόνων Hood καταστράφηκε μετά από μια απλή εμπλοκή οκτώ λεπτών με το Bisarch, το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο θωρηκτό σε υπηρεσία του γερμανικού ναυτικού. Τρεις μέρες αργότερα, μετά την πιο διάσημη θαλάσσια καταδίωξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, που περιελάμβανε τρία βρετανικά θωρηκτά, δύο πολεμικά καταδρομικά, δύο αεροπλανοφόρα και εννέα καταδρομικά, συν πολλά αντιτορπιλικά, το Bismarck οδηγήθηκε στον κόλπο, όπου τελικά βυθίστηκε. Η καριέρα του πιο επίφοβου πολεμικού πλοίου της Γερμανίας τερματίστηκε μόλις εννέα μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του. Με την υπογραφή της Συνθήκης των Βερσαλλιών το 1919, απαγορεύτηκε στη Γερμανία η ναυπήγηση πολεμικών πλοίων βάρους άνω των 10.000 τόνων ή η μεταφορά οπλισμού διαμετρήματος άνω των 290 mm. Τρία λεγόμενα θωρηκτά τσέπης κατασκευάστηκαν λίγο πολύ εντός αυτών των περιορισμών μεταξύ 1929 και 1935, αλλά πλοία ικανά να ανταγωνιστούν τις βαρύτερες μονάδες των μεγάλων ναυτικών δεν κατασκευάστηκαν μέχρι το 1936. Τα πλοία Bismarck και Tirpitz δεν έχουν ωφεληθεί από τη συνεχή ανάπτυξη και τελειοποίηση όπως αυτά των ξένων ναυτικών. Ωστόσο, τα «F» (Bismarck) και «G» (Tirpitz) αποδείχθηκαν τρομερά πολεμικά πλοία και παρόλο που δεν είχαν προστασία, η τεχνική και ο οπλισμός τους ήταν άριστοι. Η Αγγλογερμανική Ναυτική Συμφωνία του 1935 αντικατέστησε τους όρους που επιβλήθηκαν από τη Συνθήκη των Βερσαλλιών και αναγνώρισε το δικαίωμα της Γερμανίας να κατέχει πλοία μεγέθους συγκρίσιμου με αυτό άλλων ναυτικών, τα οποία περιορίστηκαν από τη Ναυτική Συνθήκη του Λονδίνου του 1930 σε 35.000 τόνους. Μάλιστα, μέχρι την υπογραφή αυτής της συμφωνίας, είχαν ήδη γίνει μελέτες για πλοία αυτού του είδους, με έτοιμη σχεδίαση για πυροβόλα 380 χλστ. Αντίστοιχα, στις 2 Ιουλίου 1936, το θωρηκτό «F» καταστράφηκε στο ναυπηγείο Blohm und Voss στο Αμβούργο και παρά μια σειρά τεχνικών προβλημάτων, το πλοίο καθελκύστηκε στις 14 Φεβρουαρίου 1939. Το Bismarck τέθηκε σε λειτουργία στις 24 Αυγούστου 1940 , και μετά από μια περίοδο δοκιμών και εκπαίδευσης πληρώματος, εντάχθηκε τον Απρίλιο του 1941, στο βαρύ καταδρομικό Prinz Eugen. Τα δύο πλοία εκπαιδεύτηκαν μαζί για αρκετές εβδομάδες και στα μέσα Μαΐου κινήθηκαν βόρεια προς τα νορβηγικά φιόρδ. Στις 22 Μαΐου, ο Bismarck και ο Prinz Eugen, υπό τον ναύαρχο Gunther Lutjens, εγκατέλειψαν τα φιλικά ύδατα και κατευθύνθηκαν βορειοδυτικά στην επιχείρηση Rheinubung, περνώντας από το πέρασμα της Δανίας, στον Ατλαντικό Ωκεανό, με σκοπό να επιτεθούν σε ζωτικής σημασίας βρετανικές νηοπομπές. Η Μεγάλη Βρετανία, αντιλαμβανόμενη την τεράστια απειλή που αποτελούσαν οι δύο επιδρομείς, κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για τον εντοπισμό των γερμανικών πλοίων. Μέχρι το βράδυ της 23ης Μαΐου, τα καταδρομικά Suffolk και Norfolk τους εντόπισαν και συνέχισαν να παρακολουθούν τις κινήσεις τους με ραντάρ, εμπλακώντας τους τελικά με το Hood και το ολοκαίνουργιο θωρηκτό Prince of Wales. αφήστε τα φιλικά νερά και κατευθυνθείτε βορειοδυτικά στην επιχείρηση Rheinubung, περνώντας από το πέρασμα της Δανίας, στον Ατλαντικό, με σκοπό να επιτεθείτε σε ζωτικής σημασίας βρετανικές συνοδείες. Η Μεγάλη Βρετανία, αντιλαμβανόμενη την τεράστια απειλή που αποτελούσαν οι δύο επιδρομείς, κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για τον εντοπισμό των γερμανικών πλοίων. Μέχρι το βράδυ της 23ης Μαΐου, τα καταδρομικά Suffolk και Norfolk τους εντόπισαν και συνέχισαν να παρακολουθούν τις κινήσεις τους με ραντάρ, εμπλακώντας τους τελικά με το Hood και το ολοκαίνουργιο θωρηκτό Prince of Wales. αφήστε τα φιλικά νερά και κατευθυνθείτε βορειοδυτικά στην επιχείρηση Rheinubung, περνώντας από το πέρασμα της Δανίας, στον Ατλαντικό, με σκοπό να επιτεθείτε σε ζωτικής σημασίας βρετανικές συνοδείες. Η Μεγάλη Βρετανία, αντιλαμβανόμενη την τεράστια απειλή που αποτελούσαν οι δύο επιδρομείς, κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για τον εντοπισμό των γερμανικών πλοίων. Μέχρι το βράδυ της 23ης Μαΐου, τα καταδρομικά Suffolk και Norfolk τους εντόπισαν και συνέχισαν να παρακολουθούν τις κινήσεις τους με ραντάρ, εμπλακώντας τους τελικά με το Hood και το ολοκαίνουργιο θωρηκτό Prince of Wales. Αν και ο Χουντ καταστράφηκε, ο Μπίσμαρκ δέχθηκε τρία χτυπήματα από τον Πρίγκιπα της Ουαλίας, ένα από τα οποία διείσδυσε στη δεξαμενή καυσίμου. Λόγω της σοβαρότητας της ζημιάς, ο ναύαρχος Lutjens αποφάσισε να τερματίσει την επιχείρηση Rheinubung. Τρεις τορπίλες Swordfish εκτοξεύτηκαν αρχικά από το μεταφορέα Victorious, χωρίς όμως σημαντική επιτυχία. Τότε η Βρετανία έχασε τα ίχνη του Μπίσμαρκ. Στις 26 Μαΐου το γερμανικό πλοίο εντοπίστηκε από ένα RAF Catalina. Το πρωί της 27ης Μαΐου, τα βρετανικά θωρηκτά King George V και Rodney εμφανίστηκαν στον ορίζοντα και επιτέθηκαν στο Bismarck. Μετά από σχεδόν δύο ώρες, το καταδρομικό Dorsetshire της έβαλε τρεις τορπίλες και στις 10:40 ανατράπηκε και βυθίστηκε, παίρνοντας μαζί της 1.800 ναύτες. Περιεχόμενα συσκευασίας: Μακέτα συναρμολογημένης κλίμακας από πολυστυρένιο (πλαστικό), πιστό αντίγραφο της πραγματικής τεχνικής, αναδημιουργώντας λεπτομέρειες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Περιλαμβάνονται οδηγίες συναρμολόγησης και χαλκομανίες (χαλκομανίες, χαλκομανίες με βάση το νερό). Το μοντέλο δεν είναι έγχρωμο και δεν περιέχει χρωματιστά μέρη και πρέπει να βαφτεί. Εκτός εάν σημειώνεται στο κουτί, τα χρώματα, οι κόλλες και τα πινέλα δεν περιλαμβάνονται στη μακέτα. Πρόσθετα προϊόντα: Μπορείτε να βρείτε τα απαραίτητα χρώματα και σπρέι , κόλλες και χημεία χαλκομανιών , διαλυτικά και βερνίκια , αστάρια και στόκους , εργαλεία, πινέλα στην ενότητα μας Όλα για τον μοντελιστή . Για μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ρεαλιστικό φινίρισμα στο μοντέλο, διατίθεται μια ποικιλία φωτοχαραγμένα μέρη και λεπτομέρειες ρητίνης .
Περισσότερες Πληροφορίες
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο
Κατασκευαστής TAMIYA
Κλιμακα 1:350 - 1:400 - 1:500